Local cover image

1 Mayis : 1 Mayis: Taksim / DISK - Turkiye Devrimci Isci Sendikalari Konfederasyonu = 1.º de Maio [Material gráfico]

Corporate Author (Main): Confederation of Progressive Trade Unions of Turkey (DISK) Turkiye Devrimci Isci Sendikalari Konfederasyonu 1967 -Language: Turca.Country: Turquia.Publication: Turquia : DISK, 198-Description: 1 cartaz : color. ; 49x67 cmSubject - Topical Name: 1.º de Maio | Turquia | Confederation of Progressive Trade Unions of Turkey (DISK) | Relações internacionais | Informação e propaganda sindical | Cartazes Online Resources: Ver imagem do cartaz List(s) this item appears in: Colecção de cartazes da CGTP-IN | 1.º de Maio
Tags from this library: No tags from this library for this title.
Star ratings
    Average rating: 0.0 (0 votes)
Holdings
Item type Home library Call number Copy number Status Date due Barcode
Cartazes Cartazes Centro de Documentação da CGTP-IN

O Centro de Documentação da CGTP-IN contempla a documentação bibliográfica produzida e recebida pela CGTP-IN, no decurso da sua actividade, a nível central. Livros, publicações periódicas, cartazes, folhetos, autocolantes, entre outros recursos bibliográficos.

ct-3-maio-zy (Browse shelf(Opens below)) ct-3-maio-zy Available

Click on an image to view it in the image viewer

Local cover image